Sandras

Mallorca

Kategori: Tankar

Min små resor är räddade tack vare mitt nya jobb. Jag planerar semester i god tid så jag ska ha något att se fram emot när vi tar oss igenom årets första gråa månader och jag va tydlig med att jag har dom här resorna inbokade när jag va på intervjun.

Eftersom det vart strul förra året med min semester så har vi lärt oss att ALLTID ta ett avsbeställningsskydd. Det va bara ren tur att vi gjorde förra året eftersom jag inte fick ledigt när jag ville. Så då kunde vi tidigarelägga resan till Skiathos utan problem :) För övrigt, om ni inte redan vart på Skiathos - åk tid kära vänner!!

Förra året hade vi svårt att bestämma oss vart vi ville åka men i år kände vi att Mallorca lockar mest. Vart där en gång tidigare dock men då i Alcudia så nu blir det Cala Millor. Avfärd midsommarafton. Sen är jag hemma en sväng och packar om för London. Biljetterna till Wireless är redan köpta sen länge. Rihanna ska vara huvudartisten på årest festival. Kul kul kul!!!!

Lägenheter Marins Cala Nau - Bild 1


Lägenheter Marins Cala Nau - Bild 2

Lägenheter Marins Cala Nau - Bild 8

Lägenheter Marins Cala Nau - Bild 16
bilderna är lånade från fritidsresor.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: