Sandras

Sovmorgon

Kategori: Tankar

Skippade att sätta klockan tidigt för att gå pw imorse, nog för att det är skönt och så och det bästa är att det räcker med bara en liten sväng på högst 30 min för att vakna och få den där viktiga friska luften, men jag va ju och tränade igår så det fick räcka. jättekul och svettigt pass:) Step har jag inte gått så myk på pga av mina små onda benhinnor som dyker upp ibland men jag kände nada. skönt.

Såg ni Livet blir bättre igår? Stackars tjej. Sanna bråding har haft det tufft må jag säga. Fy farao och vara sjuk i anorexi hela sitt liv, alkolism, droger med mera..Jag tror att tjejer kunde känna igen sig i henners problem. Och mycket av all shit bottnade i höga prestationer, kontroll, stress, självförtroende, självkänsla. Hon hade aldrig satt sig själv i första rum utan mest tagit hand om andra och glömde sig själv.. Va rädda om er. Ta hand om er för ingen annan gör det åt er.

På tal om annat. Jag är så avundsjuk på Elin som ska få åka på semester imorn. En vecka till Kanarieholmarna. Men det här behöver hon så jag är samtidgt väldigt glad men avis för hennes skull:) NJUT gumman.

Nu ska jag göra frukost på sängen och läsa lite innan det är dags för jobb. 12-18. Vi ska ominventera. Det är ju drömmn om ngt. Dosan slutade fungera förra veckan så nu ska vi göra allt igen. Wieee. Hela kedjan Vero Moda håller på att övergå till lager på variantnivå så därför måste allt bli noga gjort. Det här fixar sig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: