Sandras

Carl Hamilton

Kategori: Tankar

Började dagen med att jobba ett par timmar. 9-14. Lördagar är sköna och jobba.

Hem och plinka ner lite viktiga saker på min laptop:) och äta lurre.

Mamma kom till mig när hon hade slutat jobbet och sen mötte vi pappa och Marcus på bion. Familjelör :)

Vi såg Hamilton. Förstås. Fullsatt bio. Och den va riktigt bra. Se den mina vänner. Lite blodig men det berör mig inte blunda om ni är känsliga ;) bra svensk film. Hejja Persbrandt alltså.

Hem till Marcus och moffa semla och lösa världsproblem. Vi kom fram till att det blir Lofsdalen eller björnrike/Vemdalen om nu våran österrike inte blir av. Men vi hoppas givetvis på att dom får ihop tillräckligt med folk. Den som lever får se..

Nu har jag skickat mail och tänker gå och sova. Jobb imorn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: