Sandras

Gratulerar

Kategori: Tankar

Grattis Elin L och Jenny som båda fyller år! jag tänker på er och hoppas ni får en fantastisk födelsedag! Miljonersmiljonersdriljaders...hahaa med kramar kommer här :)

Alltså! efter mitt lilla bloggexperiment med att byta design har nu medfört att jag inte kan se statisktiken längre. Eller så är det ngt allmänt issue på blogg.se vem vet. Förbannat. Men jag får helt enkelt ha tilliten att ALLA fortfarande läser och så. Och angående headern så är tanken att det ska stå SANDRAS och det ska kort och gott vara svart längst upp. På min dator är det så men inte på min iphone där är det fortfarnde min gamla header. Typiskt. Hoppas ni ser den rätta :)

Det var det. Nu ska jag gå och jobba. Har ett härligt 9-18 pass framför mig. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: