Sandras

In your head

Kategori: Tankar

Vilken trevlig kväll jag hade igår :) vi va ett 10 tal killar och tjejer som firade Joline igår. God hembakad pizza och kladdkaka till efterrätt. Heaven.

Lyssna nu! Det blev krogen. Japp. cd! Hade jättekul där men runt halv 2 va jag nöjd o drog hem. Dt va myk folk och jag gillar dj på nedervåningen. Så lite danssteg tog jag minsann:p

Jamen Alltså alla får ju komplimanger eller hur. Dyker upp lite då och då lixom. Det är ju bara jätteroligt. Det är lika viktigt att kunna ge som att ta emot komplimanger. Jag tycker att det är kul att ge komplimanger:)

Men iaf vissa som man får lägger man på minnet och andra inte. Så är det ju. Från Igår la jag två på minnet - "du är vacker" och "du är elegant" jag gillar dom två orden. Tack!

Julen är utstädad, Nu ska jag äta lasagne och dra iväg på ett flex pass:) mjuka upp lilla kroppen lite. ha en skön söndag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: