Sandras

Kickstart

Kategori: Tankar

Godmaorgon friends! En ny vecka har vi nu framför oss och det är bara och köra igång. Förra veckan va förra veckan. Jag har sånt flyt så jag är ledig idag och det är fantastiskt skönt. Nyligen hemkommen från min lilla pw med p3 morgonpasset i lurarna. Men jag har ordentlig träningsvärk i rumpan efter passet igår. Nu känns det att kroppen arbetar. Men det håller inte mig borta, ikväll blir det core. Bolstabilitet. Viktig träning det oxå.  

Handbollen har dragit igång nu. Älskar att kolla på det. Men det är oxå den ända sporten som jag ängnar tid åt. Spelade lika i går. Dom borde ha vunnit för det finns tuffare motstånd alltså. hmm. Hoppas hoppas dom går lååångt i turneringen.

Har gjort en liten to-do-list för dagen betsående av lite av varje, bland annat ska jag gå och hämta mitt nygraverade halsband. Pics kommer. Så det är bara att sätta igång. Börjar med världens stadigaste havregrynsgrötsfrukost :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: