Sandras

Let the flower of love bloom

Kategori: Tankar

Måndag. Vardag. Jag gillar vardag. Rutiner. Trygghet. Jag mår bra.

Har jobbat eftermiddagspass idag. Så Elin och jag va och fika på förmiddagen. Supermys. Hon åker till Gbg imorn igen. Heeeejdååå kompis! Vi ses snart :D

Jag ska söka ett jobb. Ett annat jobb fast sånt som jag är van vid...typ. Jag gilla det jag läste i annonsen. kändes lite som jag och därför ska jag söka. Jag är redo för nya utmaningar nu. Konkurrensen är säkert stor men söka kan man alltid göra :)

Jag har gjort en pris och passkoll ang ny träningsanläggning. Jag kommer byta med största sannolikhet byta. Mitt årskort går dock ut i augusti på Friskis :/ fail!! men träning är otroligt viktigt för mig fysiskt och psykiskt så då får jag helt enkelt betala lite oxå. Jag återkommer med mer info:)

Nu ska jag göra liten fruktsallad. Ett äpple en apelsin keso och kaneeeel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: