Sandras

Månadens bästa dag

Kategori: Tankar

Löning! Har ängnat förmiddagen åt en 30 min pw i snön. Det som är lite härligt med snön är att jag kan med fördel använda min skidjacka när jag är ute och går utan o känna mig malplacerad här i söder. Jag lyser i min ceriserosa jacka. Hem och äta havregrynsgröt och äggmacka. Då står man sig bra.

Har även hft mina fossingar i ett varmt fotbad. Filat och smörjt in dom med kräm. Jag smörjer alltid in mina fötter när jag har duschat. Det har blivit en skön rutin för det värsta som finns är fnasiga fötter..

Mina räkningar är nu betalda och klara. oxå bra! fick hem ett trevligt brev från CSN igår. Kände i magen att det skulle vara dags snart och få brev från dom och myk riktigt. "Nu är det dags att börja betala" JAAA gud va kul!

Men så här är det. Allt handlar om prioriteringar. Alla har pengar egentligen och dom flesta har studielån 2012. Inge konstigt alls. Att shoppa för flera tusen i månaden därimot.. är lixom inte nödvändigt. Det blir tillslut bara grejjer och man glömmer kanske att se ett värde i det man har. Nu ska jag iväg och jobba sig lite :) pussssss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: