Sandras

Omotiverad

Kategori: Tankar

Om jag ska vara ärlig, och det ska jag, den här veckan är jag sjukt omotivrad. Det är lixom bara rätt tråkigt. Kan ni känna så? Jag fick ju en ny dvd när jag fyllde år i höstas. Så den funkar bra men min tv är störd. Det brusar när jag ska kolla på min favvobox. Min kamera funkar av nån anledning inte heller?!

På toppen av allt shit är passen på friskis totalt överfulla med folk så man inte får plats att ta ut sig till max. Inge kul. Alls. Med nåt. Men nu har jag bokat skivstång/intervall 75 ikväll. Har inte kört skivstång på ett halvår. Nu är det dags. Tror att det kommer gå bra.

Förlåt för att jag har syndat. Men jag va helt enkelt värd en ny topp i går. Supersöt. Med två av vårens detaljer blixtlås på ryggen och en stor volang nedtill. Så nu fick jag lite smak av våren iallafall.

Jag försöker ju att inte shoppa så myk längre. Och det går väldigt bra måste jag säga. Man blir ju oftast bara lycklig för stunden. Sen blir man lite glad när jag som igår kunde hämta ut drygt 300 kr för kläder på second hand butiken, kläder som bara har legat och samlat damm här hemma. När man man har ett mål som man vill spara till blir man faktikst lite motiverad trots allt att inte shoppa så myk, en lägenhet är lixom inte det billigaste man kan köpa..

nu jobb..känner inte ens för de här veckan. Inte ledig förän månadg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: