Sandras

Rond 3

Kategori: Tankar

Dagen började lite halvdant med att jag försov mig. Sen ville jag verkligen inte gå upp från min underbara säng. Men ja lyckades komma upp, äta all bran och ett ägg, sminka mig bara lite grann och gå till jobbet. Vi har inte supermyk varor just nu, det är en mellanperiod, vinter och vår så det görs inte så jättemyk inköp just nu så dagarna blir rätt långa. 

Sen hade jag ett missat samtal. Magkänslan sa sitt och jag ringde upp dirr. Jag ska på jobbintervju. Wiee. Nöjd och galet glad. Och nervös. Men förväntansfull :) Jag är typ allt. Det skulle innebära så myk nya fördelar med ett nytt jobb. Jag gör alltid plus och minuslistor med saker som jag står inför. Listor är bäst. Jag gör listor av allt i mitt liv haha men allafall jag redo att lära mig något nytt och utvecklas. Men en sak i taget, att bara få möjligheten att få gå på intervju är nyttigt och gör mig till en väldigt nöjd och stolt tjej.

fortsättning följer...for the win sandra (så säger bästa macus)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: