Sandras

Varning för seriöst inlägg!!

Kategori: Tankar

Till min tjejläsare!

Vi är bortglömda i Nyköping. Lite iallafall. Jag tyckte att dt är lite konstigt att man inte har fått nån kallelse till det fantastiskt roliga cellprovet än. Alla mina kompisar i andra städer har fått. Det här ska man göra var tredje år från 23..

Det är nu man tar eget ansvar och ringer och bokar tid själv för man kan få vänta på den där kallelsen flera år.. kul.

Så om du är lite småhypo som jag. Ring och boka tid, gjort dt idag, för du är tyvärr lite bortglömd här i stan.

Ta ditt ansvar !

Nu ska jag jobba vidare och sen åka ut till mamma och pappa. Middag ikväll med kusiner och så. Jag stannar där ute till lör em. Jag har packat ner böcker, tidningar och pwkläder. Sköööönt :)

Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: