Sandras

Familjen

Kategori: Tankar

Igår vaknade jag jättetidigt fast jag hade all tid i världen att få sova men kroppen ville inte sova. Så jag gick upp och tvättade allt som jag hade med mig på resan. Sen gick jag till min älskade moster och ilze. Dom skulle hämta bebiskisse och jag pasade på att stohandla. Riktigt skönt att få de gjort för de va lite eko i min kyl och frys. Sen ut på stan en liten sväng och fyndade lite på HM och Gina. Hälsade på Ullis på VM oxå. Det är stor REA där nu.
 
Sen tillbaka till Nettan igen. Mamma jag Ilze och Nettan åt middag tillsammans hos dom och pussade lite på kissen. Hur söt som helst. De bästa är att dom fick en till kattunge idag. Så två stycken alltså. Bli inte förvånade om jag flyttar in hos dom snart;) 
 
Så på tal om familjen. Jag är så otroligt tacksam för att dom finns här så nära mig. Vi peppar, gråter, kramas, bryr oss och skrattar tillsammans. Nettan och Ilze är min trygghet här i stan. När som helst kan jag gå över till dom om jag behöver dom. Och likaså dom kan alltid lita på att jag finns där för dom <3
 
Min mamma. När vi ändå pratar om kärlek. Världens bästa mamma. Alla gånger. Att ha en sån nära relation till sin mamma betyder mest för mig. Jag har bara en mamma. Och jag hoppas att ni har samma tillgång till eran som jag har. Ta hand om varandra. Kramas lite extra för världen blir lite vackrare då. 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: