Sandras

Fredag

Kategori: Tankar

"Le så ler livet tillbaka till dig"
Hej bloggisch. Long time... När man inte har skrivit på länge så vet man inte riktigt vad man ska börja skriva om men jag gör ett tappert försäka ändå. FÖR. Försöka duger...
Vi kan börja med förra lördag. Tjejfest hos Simone. Kulkulkul. Jag blev full. På ett bra sätt. Rosé-glad kan man säga. Loreen vann mello. Oxå kul. Jag älskar INTE mello men min mamma gör så vi har redan sagt att vi ska åka på nästa års vinale. Jag gör allt för laget. Ut och dansa och pusa sen på cd. Lots of people. Men de va kul. Körde på lågskor, ballerina vinner.
Sen mors dag. Fin dag. Hade de såååå skönt ute på landet den dagen. Först blev jag förföljd när jag skulle hoppa på bussen. Man känner när någon kommer in i ens sfär. Mitt utrymme. Så jag gick runt lite och han gick efter...Han skulle givetvis på samma buss. K-Holm. Lät honom gå på först sen trippa jag in satte mig långt bak och idioten byter plats och sätter sig på sätet brevid mig. Sen ringer Marcus och säger att han sa dra ut på landet oxå så jag hoppar av och åker bil hem istället. Låt mig va!
FAktum är att jag har ganska myk att skriva om men jag hinner inte mer nu för jag ska fixa mig söt för jobbet, kolla nyhetsmorgon och dricka kaffe nu. Inatt har jag sovit väldigt gott. En god natts snöm är svinviktigt för att orka. Sen har jag fått SN under sommaren av mina fina föräldrar. HAr haft den tidigare men har inte pririterat den sista året men nu fick jag den ändå<3 kan man vara glad åt lite kan man vara glad åt myk.
Det andra bästa den här veckan va att jonte kom med min specialbeställda sänggavel. Nu är den komplett. Passar perfekt i min lägis.
Vi hörs senare. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: