Sandras

Hej

Kategori: Tankar

Idag tänker jag lite extra mycket på min bästa vän. Va rädda om varandra för livet kan ta snabba vändningar<3 Livet är skört. Glöm inte bort att vara tacksamma för de lilla. Va tacksam för allt. Klaga inte på småsaker för de finns dom som har de så har de värre.
Snart går jag på semester nästa fredag för att vara exakt. Fösrst 2 veckor. Sen jobba en och så har jag en vecka till. Spanien står först på agendan sen blir de London igen. Jag längtar massor. Men mest ska det bara bli så skönt at va vara ledig. Våren har gått i ett kan man säga. Men nu ska jag trampa iväg till jobbet snart, vi ska ha veckomöte bland annat. Sen ska jag springa "det lilla loppet" på 5 km med alla skdereglerare ikväll. Ska bli kul att lära känns dom lite bättre. Jag ska vinna loppet;)
Imorn är det röd dag och röda dagar betyder lediga dagar nuförtiden! Somorgon och sen hem och hjälpa mamma att förbereda för storkalas. HA en bra dag.
Carpe diem. typ.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: