Sandras

Natti

Kategori: Tankar

Fredag. Jag har officiellt blivit "nollad" på jobbet. Hur gick då detta till kan man undra? Jo jag satt i godan ro och drack mitt automatkaffe i fikahörnan och då tog man tillfälle i akt att tejpa fast min snurrstol i en annan stol. Sen skulle jag låsa upp mina skärmar vilket inte funka, datastrul i Sandras värld och starta om allihopa. Funka inte då heller. Såklart. Man har alltså tejpat för, på undersidan, av datormusen... Alla tyckte de va askul ;) och de va faktiskt kul så här i efterhand:)

Blev Flashdance på tv ikväll. Gick på 7. Jag älskar den filmen. Musiken och dansen. Vackert. De är därför jag gillar träna dans så myk de är som en annan fin värld.

Längtar nästan lite till hösten helt plötsligt så man får gå på alla pass igen. Sen kommer jag börja med yoga igen en gång i veckan. Men de är då de. Länge dit. Först ska vi ha sommmmmar.
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: