Sandras

Packat och klart

Kategori: Tankar

ber om ursäkt för dåligt uppdaterande sista 2 dagarna. Strul med bloggappen är min ursäkt. Funkar fortfarand inte inte.. men men nu är resväskan färdigpckad. imorn kl 7 går planet till varamre breddgrader. 30 grader och sol har de varit sista dagrna så jag tror inte jag behöver frysa så myk iaf.
 
Har laddat upp med två böcker och tre tidingar och mamma har oxå tre tidningar. Så läsa ska vi göra. Sen ska vi såklart njuta en hel massa av våran fina ledighet. Det kommer bli stranden, långa hotellfrukostar, prommenader, shopping, dagsutflyt på havet osv:)) fint liv. Ska försöka bli lite brun oxå men de är tyvärr inget som går att garantera när man är så blek som jag;)
 
Den här veckan som har varit har varit otroligt bra. Faktiskt. Vädret har varit bra, jag har hunnit med massa saker som man inte hinner annars längre i sin vardag. Så jag är ikapp kan man säga. Men jag har oxå varit bra på att ladda kroppen, då menar jag givetvis min massage, vilat, promenaden i ekensberg och idag har jag vart på fotvård. Fötterna blir bebismjuka. 
 
Igår lyste solen lite extra så köpta maria och jag sallad och jordgubbar på tempo, körde ner till jogersö och där låg vi och tittade ut över vattnet hela dagen. no stress. vi löste lite världsproblem och drack lite rabbarbersaft mellan varaven. Bada va de naturligtvis inge prat om för min del. 
 
hem och bli lite söt. Cyklade ner till hamnen gjorde vi sen på kvällen och mötte upp josefine, gustaf tim och sebbe. Rose och ceasarsallad på hamnmagasinet. De va en fiiiin sommarkväll.
 
Sist men inte minst och på tal om nåt heeeelt annat! Swedish house mafia ska för första gången spela i sverige den 24 november på friends arena. Men de här visste ni ju med all säkerthet redan om:) åhh ja måste på den här konserten. 
 
En lite ducheliduch nu efter pw och fotbollsmatch med Kenzo här ute på landet sen ska jag sova sött. och de tyvärr inte roligare änsåhär och blir inge mer blogg förrän jag kommer hem. så håll till godo och ha en rolig midsommar vännerna. jag tycker om er<3
 
Och för er som undra - vi ska till Cala Millor. Hej charter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: