Sandras

Semester

Kategori: Tankar

Och där gick jag på semester:))Vilken känsla.

Våren har varit intensiv, jobbade min sista dag på vero moda på en söndag och på måndagen va de dags för utbildning för nya så nu ska de bli riktigt skönt att bara få vila sig och njuta av sommar.

Om man ser till allt jag har lärt mig kunskapsmässigt och om mig själv så är de en jädra utveckling på tre månader måste jag säga. Vilket känns otroligt roligt. Och alla nya människor som jag har fått kära känna. Det är vackert. Men den största skillnaden på handels generellt och mitt nya företag är att man värnar oroligt myk om sina anställda, man bryr sig och om ens utveckling.

I torsdagskväll va min grupp på vallarna och firade in sommaren. Det bjöds på sjukligt god smörgåstårta, vin, öl och så fick alla en sommarpresent<3 rart.

Synd att Sverige inte vann igår men va gör de om hundra år..

Ska snart träffa Josse som är hemma över sommaren från USA och Louise för trevlig lunch och ikväll är de fest alltså:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: