Sandras

Tjenare

Kategori: Tankar

Haha så himla kul.. Tjenare:D har ni sett de? Dör.

Onsdag. Mjaa jag har jobbat. Lite handlingsplan med ronja bland annat. Den har jag önskat vitt vin till morgondagens kvällsaktivitet :) vi har en bra gemenskap på våran grupp. Kul.

Liten sväng på stan, jag har lite uppdrag att utföra. Sen tog jag mitt headset och gick en 30 min pw i solen och avslutade med hämtmat från chilinamnam.

Jag har även gjort en förbeställning inför utresan nästa fredag. Och lite annat har jag oxå hunnit med ikväll.

Gud va nöjd jag är med tillvaron just nu. Härlig känsla. Jag vill inte tillbaka till ngt som jag har lämnat. man kommer långt på vilja, målmedvetenhet och vara motivation.

Känns som jag vet ännu mer vad jag vill nu och jag fokuserar 110% på mig själv. Jag har ett ansvar, precis som ni har, och det är att jag ska må bra. Ibland är de lätt att glömma bort sig själv mitt uppe i allt. Mitt lilla tips till er att ta kontroll över era liv, resten löser sig och njut av vad ni har idag<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: