Sandras

Bakslag

Kategori: Tankar

Va f*n hände med vädret?! Regn snö storm you name it. Bakslag it is. Snart är det sommar. Sommartid på lördag på tal om annat.Wiee.

Vi fick sluta en hel timme tidigare idag. Vi går 9-16 annars den här v men vi va så duktiga så vi fick sluta 3:) hihi.

Hemma och har pratat med moster i 30 min. Och helt plötsligt känns mitt liv ungefär 150 kilo lättare. Hon kan hon Tack<3

Inge träna idag. Inge lust. Jag ska läsa go bok och kolla tv istället. Men imorn blir det dubbelpass Zumba först och sen styrka 30 min. Och torsdag PT power 75. Hejja mig. Det blir bra. Så bra.

Min kusse Sofie drog till Thailand idag. Lyllos henne alltså. Förstå så skönt och med solsken. Och på lör drar familjen med hund och allt till fjälls utan mig:( Inge skidåkning offpist med Marcus för mig. Meeen Trist.

Det var det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: