Sandras

Gårdagen

Kategori: Tankar

Riktigt lyckad kväll igår. Mello va jättekul! Alla va på så gott humör och man kände att stan festa lite extra lixom. Va braaa:)

Vi satt på läktare c1 - såg scenen perfekt därifrån. Liten fail att ljudet farrsvann 21.05 -21.20 då hörde man ingenting men inget som märktes i rutan tror jag.

Sen åkte mamma och jag till slottet och festa vidare. Gud så fint dom hade gjort slm en riktig nattklubb inne på borggården. Ett enormt "partytält" Allt va vitt, garderob, toaletter stort dansgolv, vita tulpaner överallt:) fick en lyxig känsla. Oxå bra!!

Så mamma och jag va lite kungar i baren, vi drog kortet varannan gång. Kamske dra k liiiite för fort för jag vart fullis. Mamma fyller 50 i år och höll igång på dansgolvet som en annan 20 åring. Kul. Mor och dotter - radarparet.

Och om man sen får favvokramar kan vi nog säga att kvällen va lyckad.

Att jobba idag va aningen kämpigt, man det gick det oxå.

Nu väntat jag på att pappa ska ringa. Han har gått i mål:) duktigt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: