Sandras

Helg

Kategori: Tankar

Nu kanske ni undrar varför den människan uppe kl 8 en lör? Och människan är dessutom ledig! Men människan somnade halv 9 i soffan igår och vaknade vid 10 och har sovit tills nu
= superutvilad:)

Börjar dagen med kaffe och lite bokläsnig. Riktigt avslappnade tycker jag. Sen blir det pw en solig sådan hade jag tänkt, får nog vänta ett en stund tills det spricker upp för solen finns där - i know it!

Sen kära läsare ska Jag shoppa:D mest sånt som jag behöver, såklart, för man ska ju inte shoppa massa onödigt tjafs som vi har sagt men får man dubbla löner i Mars och april kan jag väl få köpa ngt fint iallafall för resten ska in på mitt lägenhetskonto!

Sen ska jag ha världens mysigaste kväll hos Nettan och Ilze!! Mat, prat och filmkväll. För det är synd om mig exakt nu åker familjen till fjällen utan mig:( jag vill oxå åka nypistade packar och dricka varm choklad i backen. Men nån har ju skaffat nytt jobb så man kan inte få allt här i världen. Men jag är nöjd ändå. Det är bara tre månader kvar tills jag ligger och solar på stranden, får tänka så:D

Ha en underbar lör för det ska jag ha!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: