Sandras

Hemma

Kategori: Tankar

Jobbat 9-14.30 idag så nu är jag hemma. Man ska inte gå ut gör hårt säger dom, en sak i taget, så vi får sluta tidigt hela v:)

Men dom här timmarna räcker vill ja lova. Suttit på medlyssning hela dagen. Alltså jag sitter med en säljare när den tar emot kunder. Myk att ta in så mitt huvud är trött nu, faktiskt huvudvärk så det blir chill hela em ingen träning jag vill bara mysa i soffan och titta på serier och läsa tidningar så det ska jag göra.

Min kropp är ju inte alls van att sitta stilla så myk och lnge framför två datorer så jag tror att det tar ett tag innan den vänjer sig. Men jag får iaf 15 min prommis till jobbet och 15 hem. Vardgasmotion. Det är oxå lätt att man blir lite frusen. Och imorn ska jag ta med en vattenflaska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: