Sandras

Melodifestivalen

Kategori: Tankar

Det är en bra lördag. Solen skiner som aldrig förr och det är faktikst vår nu. En tidig vår. Snart blir det lite jobb fram till 2 sen lunch med min barndomsvän Malin:) Det går alldeles för lång tid mellan våra dejter men idag är det dags. Mysigt.

Sen ikväll är det schlager som gäller. Jag som älskar schlager ;) nää men det är faktikst kul att det för en gång skull händer nånting i den här stan så jag ska gå på andra chansen ikväll och hejja på sean banan..

Mina vänner!! igår kom brevet. Mitt nya arbetskontrakt på IF. Så nu är saker och ting officiella. Jag har sagt upp mig på Vero Moda. Men jag måste erkänna att det känns lite vemodigt när alla tjejer kommer in med CV och grejjer och vill ha min tjänst. Lite vemodigt men rätt rätt rätt :)

Och förlåt Sverige nu men jag tycker ärligt talat att många är generellt dåliga, långt ifrån alla, men många är mindre bra på att skriva ett CV. Jag gillar verkligen inte särskrivningar för det kan ge en hel annan innebörd i en text än vad man har tänkt. Be någon att läsa igenom om du är osäker. puss på er.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Var det mitt cv du syftade på? ;)

    2012-03-03 | 17:06:11

Kommentera inlägget här: