Sandras

Nu är det vår

Kategori: Tankar

Värsta fina vädret idag vaknade på helt rätt sida inte så svårt när man har sovit gott och solen lyser in genom fönstren. Man man vill verkligen gå upp:) jag blir så glad i kroppen. ingen får dra ner mitt humör. Då jäklar alltså.. Gängspö!! Närå;)

Sen hjälper det oxå att jag trivs så bra på jobbet. Jag lär mig verkligen massor med nya saker varje dag:) jag ska blir en grym säljare så är det bara. Ska charma kunden på mitt sätt. På ett bra sätt;) vårt lilla gäng som är nya skrattar typ hela tiden. Vi är skolklassen:)

Sen gick jag till cubus och krama Louise 2 gånger. Jag va tvungen. Det är hon värd :D Favvo!!

Hämtat paket från hm oxå. Två nya via bh, en ljuslila sportbh och ett packe trosor. Fint alltihop. Så ingen retur där. Så bra.

Jag har träningsvärk. I magen sen igår. har tappat i styrka. Inte bra. Tur att jag ska köra pt power 75 imorn. Ska fokusera på styrka nu och inte bara dans. Även om det är så kul alltså.

Ska även göra en jobbig sak imorn. Men nåt som måste göras. Som alla tjejer bör göra var 3 år... Återkommer kanske om det här. Men eftersom 2012 är året då jag vågar allt så gör jag det här helt enkelt. Bra va:) jag är tuff. På mitt sätt.

Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: