Sandras

Svinförsyld

Kategori: Tankar

När vart jag såhär snuvig alltså? Idag har jag nyst säkert 50 gånger. Inte bra för vet inte om jag orkar träna i v då ju:(

Annars då? Helgen har vart väldigt mysig. Jag har tagit det lugnt.
Hunnit med två pw runt brandholmen shoppat haft myskväll hos min älskade moster vi hant med två filmer :) idag har jag tvättat handlat fixat matlådor och storstädat. Effektiv dag! En Fixar-dag. En vanlig dag.

Sen har jag pratat med Elin. Snart kommer hon hem. Ingen längtar mer än jag<3

Känner mig lite allmänt irri hmm bättre imorn. Såklart. För då är det utbildning igen. Vi går nu in på vecka nr 3 på if. Gud va tiden går fort. Va inne på vm igår kändes som tiden stod stilla där. Konstigt.

Lite nagelmålning nu sen dröjer det nog ute länge innan jag somnar. Man blir trött av att vara försyyyyld.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: