Sandras

Zumba

Kategori: Tankar

Det blev ett zumba ikväll. Det är ett bra pass. Hoppade över simningen efter kände att jag inte riktigt skulle hinna för torsdagar är min tvkväll. Lyxfällan och Revange. riktigt bra tycker jag.
Efter jobbet fixade jag och trixade med lite stuf. Va och lämnade min butiksnyckel så nu kommer jag inte in där längre. Borta. Sen in till Louise och ge kram som på beställning. Hon är fin hon den där tjejen <3 köpte faktikst en hallonrosa top oxå. Fiiiin. Det är inte mitt fel att det stod sandra på tröjjan alltså. såld.
sen boka klipptid. nu för tiden går jag och klipper mig var tredje månad. det är bra. annars har jag gjort det högst en gång om året. det är inte br.a men det har inte behövts lixom. men nu tycker jag att det är väldigt skönt att bli lite ompysslad och så är det alltid fräscht.
imorn är helg :) ska göra lite av varje tänkte jag. nu ska jag sova. jobbardag imorn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: