Sandras

Konfirmation

Kategori: Tankar

Liten har blivit stor. Älskade Ilze konfirmerades idag. Det har vart en fin dag. Fullt med folk i kyrkan. Och så fick jag se lilla Nora för första gången. Liltenliten kusinbebis. De som va extra roligt att träffa Ilzes farmor. Det va väldigt många år sen vi sågs, det blev kramigt.
Annars då, nja marcus har ÄNTLIGEN tagit fram sin bil så vi drog en runda och sladda in på ica oppeby haha marcus köpte snus och ja lågkalori äpplemos;)Men Alltså vad är vitsen med att ha en sommarbil?! Visserligen cool bmw men på vintern är han helt låst. Därför ska han sälja den nu så de är både bra och trist.
Så här det...ibland måste man stanna upp. Ungefär som STOP ett tag Sandy! Vad händer? Vad händer inte? Formkurvan går lite upp och ner nu men de börjar känns lite bättre.. Är det nånting jag måste förändra, är det nånting som måste tas bort?;( När mår jag som allra bäst och vad gör mig lyckligast?

Viktiga frågor.

Ny vecka imorn. De här händer i stora drag. Mitt första STP samtal, info från skadestöd, kickoff på onsdag. Jag börjar gilla If festerna :D sen långledig tor, fre lör sön. Fint. Då ska jag förska tvätta mina fönster och sen kanske årest shoppingdag äger rum på fredag. En gång om året, ofta på våren och innan våran sommaresa åker vi till norrköping. Den dagen får man shoppa hur myk man vill :)
Nu ska jag kolla på How I met...x2 och 2 1/2 menx2. Om jag fick välja skulle jag kunna stanna hemma en hel vecka och kolla på komediserier haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: