Sandras

Onsdag

Kategori: Tankar

Slutade kl 5 idag men va kvar och pratade lite med Sara och Ronja och vipps va kl halv 6. Tiden sprang iväg. Och jag som hade bråttom hem..

För när jag kom hem va redan marcus hos mig. Han har nyckel så de är bara och knalla in för honom lixom. Det är ju inte så ofta de är nån hemma hos mig innan jag själv är där. Myk Trevligt:)

Vi lagade lax och jättegod bulgursallad med cashewnötter. Mums. Han hjälpte mig att skruva sängmedar. Så ja bjussa mat. done deal.

Sov som en sessa inatt. Min säng måste va ett av mina bästa köp på länge. Har beställt en sängkappa med volanger från hm home och om ett par v kom fina gaveln oxå. :))

Jag har världens bästa brorsa!! Tack! Vi stöttar och peppar varandra när vi behöver det och det är jag tacksam för<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: