Sandras

Grattis

Kategori: Tankar

Idag är det en stor dag. Min underbara mamma fyller 50 år! De här är en person som alltid finns vid min sida, som skrattar när jag är glad och som stöttar mig när jag är ledsen. Hon förstår mig som ingen annan gör. Hon är en sann ängel och jag älskar henne tusen gånger om. Min morfar fyller också år idag. Eller skulle ha fyllt 76 år om jag inte missminner mig. Men han är en annan typ av ängel som ser oss från himmlen. Grattis morfar. 
 
Mamma fick permission från sitt jobb idag dagen till ära men de har inte vi andra i familjen haft. Så vi har vart på Marsviken nu ikväll och ätit julbord. Årets första julbord. Vi slog ihop födelsedagsmiddag och julbordet i år för att tiden räcker verkligen inte till. December kommer gå fort... Flaggan stog iaf på bordet när vi kom och vi betsällde in lite skumpa som fördrink. Maten smakade väldigt bra. Nu känner jag mig sjukt mätt av all lax och knäck. 
 
Nu ska jag äntligen få sova. Imorn börjar jag kl 8. Sen är det helg :) fullspäckad sådan men det är bara roligt! Natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: