Sandras

Twilight

Kategori: Tankar

Igår va de allts dags för part two. Karro och Sarah hämtade upp mig sen åkte vi tillsammans till bion. De va fullsatt i salongen, hade ioför sig inte förväntat mig något annat. Vem vill inte se sista filmen. Jag tycker att den va jättebra. 2 timmar gick på 15 min. Ungefär så kände jag. Men jag tror att antingen älskar man dom här filmerna eller så gör man de inte. Men nu är den kärlekshistorien slut för alltid. Det va ett bra slut, hade blivit arg om de inte va de. 
 
Ett stor minus dock för att min biobijett som jag har fått på jobbet tydligen redan hade använts i Malmö i somras sa kassörskan. Förstod ingenting. De värsta va att hon va sådär dömmande som om jag skulle sitta hemma på min kammare och göra fejkbiljetter. Ser jag verkligen ut som nån som skulle gåra sånt. Aja jag la ner striden men ändå de va en dålig kundresa. Strul. 
 
Nu får vi se fram emot Hobbit i början av december. Ryktas om en triologi. Hoppas. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: