Sandras

Dagens uppdrag

Kategori: Tankar

Har vart på en timmes pw, de va en lugn och fin morgon vill ja lova. dessutom får man i sig d vitamin av solen. Jättebra. Jag äter faktikst kosttillskott d vitamin under vinterhalvåret och omega 3 hela året.
 
så håller ja på att tvätta oxå. Ja har absolut inte tid att sova bort halva dagen även om jag är ledig. Min kropp behöver 8 timmars sömn sen mår den bra igen. Redo och pigg för nästa dag. När man väl är ledig vill man passa på att ta var på dom dagarna så myk som möjligt. 
 
Ska snart möta upp marcus och åka till norrköping. Men får köra för att hade tydligen afterwork igår men de är en annan historia. Idag händer det alltså, jag ska fixa en ny tv. Kasta ut den gamla. Jag hatar den. Den är så dålig. Men ja är inte så haj på de där med elektroniken så tur att brosan ställer upp och följer med så de blir rätt och riktigt de här. Hur stor tv ska ja ha?! 42 eller 46. Ingen aning. Sen har vi sagt upp min mobila bredband oxå så nu ska jag skaffa fast. Fix och trix med andra ord. De blir braaaaa.
 
"De flesta av oss upplever stunder i livet då vi skulle gett vad som helst för att allt skulle bli som det va igår, trots att gårdagen gick förbi utan att vi varken uppskattade eller njöt av den"
 
Ta vara på dagen. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: