Sandras

Full fart

Kategori: Tankar

Redan torsdag. Men min vecka slutar förts på lördag. Jobbar en 6 dagars vecka nämligen. Men de gör inge fick ju möjligheten att va ledig i fredags. Så det hinns inte med så mycket annat än att jobba och sova. Igår va en kollega Karoline och tränade tillsammans. Vi körde ett 45 min cykelpass och 25 min intesiv rygg/mage. Sen va vi trötta. Tränar ju oftast själv men det är kul att köra med någon och de passar ju bra när vi jobbar samma tider. 
 
Vi hade vårat första vu-möte i tisdags. Det gick bra så nu är vi igång med projektet. Har även haft 1.5 timmes medarbetarsamtal som man ska ha en gång per år. Det mötet gick väldigt bra. Det gjordes en individuell handlingsplan på områden som jag ska jobba med sen la jag även fram att jag vill åka upp till huvudkontoret i Sthlm så de ska vi ordna till. Med ord som "jag är så himla glad för att jag har anställt dig sandra" får man helt enklet se sig som nöjd. 
 
Idag jobbar jag 10.30-19 så lite sovmorgon men ställde klockan relativt tidigt ändå så jag hinner plocka och fixa i lähenheten och dricka mitt kaffe. Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: