Sandras

TC

Kategori: Tankar

Idag har jag haft utbildning hela dagen eller träningscenter som de heter egentligen. När man är klar med det här så har man gått igenom alla 7-8 stegen i kommunikationsproceccen. Jag hade steg 1 i våras och idag va det dags för 2 och 3. Jag tycker om TC. Alltid är det någonting som man kan förändra och förbättra i sitt dagliga arbete. Man blir aldrig fullärd. Om ni mot förmodan blir det så tycker jag att man ska leta efter nytt jobb.  
 
Efter jobbet cyklade jag raka vägen hem till Maria. Hon hade dukat upp en riktigt fint med mellanmål. Färskt bröd bla. Verkligen jättegott och vi hade en mysig eftermiddag tillsammans :)
 
Vidare sen till Sunlight och köra kvällens zumbapass. Proppat med folk. Har inte vart så mycket tidigare. Lite svårt att ta ut sig helt och fullt då men de är ett bra pass trots allt. Imorn blir de aerobic är tanken.
 
Ska kolla på några avsnitt av satc och sen sova. Tänkte försöka vara på jobbet till 7.30 imorn. Hade lite bevakningar som jag inte hant göra idag som jag måste ordna med. Men vi får se om ja orkar vara så ambitiös och vara där så tidigt i annat fall så löser jag de under dagen på något sätt. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: