Sandras

Bio

Kategori:

Igår va jag på bio och såg Bourne Legacy. Den va helt ok men inte jättebra. Hade lite för höga förväntningar tror jag eftersom dom tre första är jättebra. Wellwell. Den får godkänt.

De ska regna hela dagen. Men de gör inget. Då får jag en anledning att vara inne och mysa hela dagen. Börjar med nya vr och kaffe på sängen.

Det är inte kul att göra fel. Jag har gjort ett fel. Och de stör mig. Blir arg på mig själv för att jag inte va uppmärksam nog och lite blåögd. Och jag blir arg på oärliga människor. Fel.

Men jag kom på, jag kanske behöver göra lite fel. De är lixom väldigt ovanligt att jag gör de. Man är inte mer än människa. Och nu är jag dessutom en erfarenhet rikare. För de är på felen man lär sig. För tänk om man kunde allt från första börjar hur trist hade de knte vart då, inget att stäva efter. Jag får helt enkelt se där som ngt bra så prestationsprinsessan sänker lite krav.

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Puss på dig min bästa fina Sandra! Kram moster ❤

    2012-09-22 | 21:00:44

Kommentera inlägget här: