Sandras

Individrapport

Kategori:

Sommarmålet är klart och sammanställt. Så med facit i hand - fy farao va wBRA JOBBAT SANDRA! Jag hade lite uppförsbacke på jobbet precis i början jag hade lixom inte flyt, vi kan säga motvind men när de planar ut och till och med går spikrakt uppåt då måste man se sig själv som nöjd med sin prestation. Så jag är värd de här bonusbeskedet :D Wiee. Nu vill jag ha ännu bättre resultat.

Och ni alla som läser kan oxå nå resultat! Jag läste någonstans de här "du kan bli bra på vad du än bestämmer dig för" och "de tar 10 000 timmar att bli expert på något" sen är frågan om de stämmer men jag väljer att tro på de!

Lycka till med alla era mål!!

För övrigt: jag är död. Power kick är ett tufft pass. Jösses. Men kul. Bra träning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: