Sandras

Lördag

Kategori: Tankar

Hoppas ni mår braaa?! Igår hade jag ledig dag. Kaffe på sängen sen gick mamma och jag långpw i skogen med hunden. Lagde god mat, kikade lite tv, läste tidningar och åt glass. Skön dag. Men nu är det lördag och då ska det jobbas. Ska snart trampa iväg med cykeln. Bara Sara och jag här i nyköping och två i sthlm som jobbar idag. Tror att de kommer va ganska lugnt på telefonerna men vi får se:)
 
Ikväll ska jag på en arrangerad tjejfest på cd med start klockan 7. Ser fram emot lite fest ikväll va ett par veckor sen nu (bortsett fram konferensen..) Klädtemat är jag därimot lite fundersam över. Tema vitt. Svårt. Känner mig som ett trailertrash i vit klänning haha de funkar inte på mig. Så svarta byxor och vit jättefin top får de bli. Kanske inte vinner bäst klädda men då känner jag mig iaf bekväm och söt. 
 
Lite mera kaffe nu sen måste jag åka. hejdå. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: