Sandras

Man lever och man lär

Kategori: Tankar

Festligheter igår. Jag hade kul. Riktigt kul faktiskt. Massa folk på krogen och trevligt på festen innan så summan blir en bra kväll! Idag är jag trött.
 
Åkt en sista sväng med marcus idag, han ska sälja sin bmw:( trist faktiskt. men men han behöver en bil som man kan köra året runt med istället. Vi åkte ut på landet och fick jättegod söndagsmiddag. 
 
Bara kvällen kvar av den här söndagen. Och den ska spenderas i soffan med en kopp te och brieost. Och levande ljus. Och filt. Och de där nya X factor. Talangjakten ni vet. Så inga större utsvvningar.
 
V.37 imorn och måndag igen. jobba igen. Tappade lite på mitt mål förra veckan så vill gärna ta ikapp de den här veckan. Det fixar jag. Inga problem. Äntligen sätter höstschemat igång på sunlight oxå. Såhär har jag planerat min träningsvecka. Men min förkylning är inte helt ok så jag vet inte hur jag ska göra riktigt. köra varannan dag kankse?
 
Måndag power kick workout
tisdag switching/kondtion
onsdag aerobics dans
torsdag pilates
 
kanske inte riktigt va så som jag trodde att de skulle vara. men hur ska man veta om man inte testar? lite förvirrad sandy just nu men de går nog över snart. mina tankar och känslor är lite här och där, lite upp och ner och lite hur som helst. kan era oxå vara så?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: