Sandras

Måndag. Igen.

Kategori: Tankar

Men de är en bra måndag. Peppar peppar jag har inte blivit sjuk... massa c vitamin och frisk luft och jag är fortfarande på banan. Men avbokade mitt switching gym kl 9 idag vill inte riskera att överasnstränga mig, Skönt. Inte så kul att börja nya månaden med att va hemma. Som sagt ny vecka ny månad nya mål - nu kör vi. hej bonus. Förhoppningsvis. Men faktum är att ja är så otroligt nöjd om ja "bara" kommer upp till målet. För de min avänner är inte så bara det. 
 
Så här ser mina arbetstider ut den här veckan.
Mån 12.30-21 tis 8-16.30 ons 8-16.30 tors 8-16.30 fredag ledig och lör 10-16. Ovant att jobba helg nuförtiden. Man blir van väldigt fort med ledigt helger men nån gång i bland kan de va nice ändå.
 
Men även om ja börjar vid lunch idag så ligger inte jag i sängen till halv 12. Nejnej upp halv 8, tvätta, vart på lång prommenad, riktisgt skönt med solen som värmde och nu äts det frukost och dricks kaffe. Ska ner i tvättstugan snart och sen i väg och vecko handla. En vanlig vardag och jag gillar det. Det kommer bli en braaa vecka:)
 
Jag gillar vardag men jag gillar oxå semester så myk så att mamma och jag började prata om resa igår mamma "jag behöver sol" jag "jag oxå...." vi får se vi har iaf en weekenad inplanerad i mitten av okt - längtar dit. ska bli så trevligt. 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: