Sandras

Söndag

Kategori: Tankar

Godmorgon! Det va en väligt trevlig 50 års fest igår. God mat, tårta och dans. Men nej jag dansa inte men ja kom och tänka på när pappa fyllde 50 för 3 år sen. Våran stora fest vi hade för honom och när han dansade med alla sina vänner och va så lycklig. De va en fin kväll. Om ett par månader fyller mamma 50 oxå. Mera fest:) 
 
Klockan är bara 9 en söndag morgon. Men ja har redan vart uppe på pw. De kan jag tipsa om, om ni känner att ni har massa energi på tidigt på morgonen en helg. Alla sover, gör annat lr är bakis... då tar man på sig dojjerna och ger sig ut en sväng. Inte en människa, jo 3 hundägare och endast solen som sällskap. tyst och stilla. fantastiskt om ja får säga de själv.
 
Jag har även hunnit planera kommande vecka. Brukar alltid göra de på söndagar. Tex vad ska jag äta, hur ska jag träna och andra viktiga saker på att göra listan. Så skaffa snyggaste almenckan och fina pennor och strukturera din bästa vecka så slipper du paniken senare. För övrigt längtar jag redan till lördag som jag har markerat med rosa - då ska jag få packa min weekendbag och åka tåg.
 
Nu ska jag göra mig söt för att först åka ut på landet sen till min faster på middag för hon fyller oxå år. Så ikväll ska jag kramas med lillsessan ella <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: