Sandras

En underbar påskhelg

Kategori: Tankar

Finns inte så mycket att klaga på nu, eller alltså de skulle väl vara det här med Nordkorea. Jag tycker att det är lite läskigt. Varför håller han på med sånna där hot mot Sydkorea och USA? Va är det för storhetsvansinne killen har fått? Sluta. Han har ju ändå ingen chans. Men tanken på ett tredje världskrig känns inte helt ok. Men de kommer garanterat inte hända...
 
Jaja, tillbaka till det roliga i livet :) I lördags va Elin på påskmiddag hos mig. Lite senare kom även Linda och Jenny! Så himla kul att träffa alla tre. Rikig vänskap och jag älskar er alla! Sen gick vi faktiskt till krogen. Tanken va en cider på Olearys men på riktigt den kön kändes inte helt hundra. Rockbaren...nej tack. Så då va det bara CD kvar. Jenny hade inte vart där på fyra år och jag har inte vart där på över ett halvår haha. Men de va faktikst kul! Mycket folk och trevligt folk. Jag är helnöjd med min påskafton.
 
I går förmiddag åkte jag ut på landet. Började med lite frukost sen tog vi med hunden på prommenad. Solen har visat sin bästa sida i dagarna två så vi har suttit och njutit vid husväggen idag och igår. Igår hade vi även påskmiddag hela familjen med lax, sill, ägg och allt annat som hör till. Fick STÖRSTA påskägget och till kvällen kom mammas brorsa Tobbe och Agge med sina hundar och hälsade på oss.
 
Eftersom det vart sommartid natten till söndagen och klockan tack vare det blev 4 innan jag la mig efter krogen så va jag riktigt trött igår, absolut inte bakis, de är verkligen inte värt att dricka sig full och va bakis en hel dag . Tiden är för dyrbar och jag hade så kul ändå med lagom rose i kroppen och en lite shot :) men jag va dock jättetrött så la mig i soffan, kollade på Djävulen bär prada som gick på kanal 7 och somnade sött under filten ganska tidigt.
 
Idag vakande jag utvilad, serverad kaffe på sängen och sen gick på pw igen resten av dagen har vi enbart chillat i solen och ätit köttfärspaj till lunch och glass till efterrätt.
 
Påsken är snart slut, kunde inte haft en bättre ledighet och jag känner mig redo för ny vecka imorn!
 

Kommentarer

  • ilze björk säger:

    saknar dig, och Glad påsk.. lite sent men.. :) <3

    2013-04-02 | 19:22:00
    Bloggadress: http://bjorkilze.blogg.se/

Kommentera inlägget här: