Sandras

Hejhej

Kategori:

Söndagskväll igen. Dricker en kopp te och kollar på repriser av Solsidan.

Tog med mig mamma och kollade på balkongmöbler idag. De är inte billigt med balkongmöbler tycker jag. Dom måste även vara snygga och praktiska samtidigt. Nog för jag har en relativt stor yta men inte hur stor som helst så de måste va smarta grejjer.

Sen har jag ordnat med elgrill och en tvättmaskin. Fixa och trixa.

Sen gjorde jag en hallonpaj till efterrätt idag. Jättegod och uppskattad :)

Vädret blev lite bättre nu på em så mamma och jag tog filt, kudde och varsin madrass och myste i solen på deras balkong. Tror tom att jag fick lite färg i ansiktet.

Har hunnit med lite annan shopping igår oxå och även lite träning i helgen.

Nu ska det jobbas måndag och tisdag sen är man ledig på onsdag minsann!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: