Sandras

Ingen återbäring

Kategori:

När hela världen får tillbaka på skatten hit och dit får jag gladeligen betala tillbaka. Inga konstigheter men de gör inget. Har fått tillbaka en gång i livet, året då jag pluggade. Då har man ju så himla låg skatt.

Däremot vet jag att jag kommer få tillbaka från nästa eftersom jag ska skatta på boendet nu vilket man får dra av på deklarationen :) får nog ta hjälp av pappas revisor till sånt så saker blir rätt.

Ikväll har jag, Karin och Josefin vart på yoga oxå. Det va skönt och alla tre höll på att somna under avslappningen. Trötta tjejer :) nu ska jag bosätta mig i soffan resten av ons timmar.

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Kan meddela att skattelättnaden på räntan går automatiskt så det behöver du inte deklarera för.

    Om du däremot ska renovera så behöver du spara kvitton och deklarera det manuellt om du vill få lättnad. Kramar

    2013-04-26 | 16:20:29

Kommentera inlägget här: