Sandras

13.02.21

Kategori: Tankar

Hejsan! Jag känner att ni väntar på en uppdatering så den kommer här. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja..så vi börjar väl från början.
 
Förra fredagen va jag på AW. Bowling i två timmar och middag på Crazy cow. Jättetrevlig kväll :) Jag tog klassisk plankstek och god chokladkaka till efterrätt. Och vin förstås. Allt va så gott. Jag blev lite besviken på mig själv för jag har aldrig ätit där tidagre. Man tänker inte riktigt på den restaurangen. Så det va första men inte sista gången som jag va där. 
 
Vad har hänt i veckan då?

Dagarna går för himla fort alltås. Jag har ändå lyxschema änsålänge, 9-16 och den tiden springer i väg. Kommer ni ihåg att jag nämnde att jag trodde att jag hade runt 60 mail i inkorgen. Hade nästan rätt, jag har gått igenom 200 mail. Jag tycker att den siffran är lagom men nu är det gjort, sorterat och läst.
 
Utbildningen går framåt men jag längtar till känslan när de flyter på. Som ett vatten. Jag gör alltid mitt bästa alla och jag lär mig nya saker alla dagar. Det går från klarhet till klarhet vilket känns bra samtidigt som vissa dagar går bättre än andra.
 
Annars då?

Har tränat varanan dag den här veckan. Söndag, tisdag och torsdag. Man får inte glömma bort attt kroppen måste få tid att återhämta sig oxå. I tisdags tog Marcus med mig till gymmet. Här ska ordnas till med mina armar och idag blev det step. Va riktigt trött efter jobbet men jag hade ändå energi som ville ut och då är träningen allra bästa sättet.
 
Det ironiska var att instruktören började med att hon behövde hjälp av en annan instruktör med hennes headset och då så min instruktör "everyday is a school day.." De fick på något sätt knyta ihop tankar och veckan. Behöver jag nämna att jag gjorde ett väldigt bra steppass efter dom ledorden! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: