Sandras

13.01.23

Kategori: Tankar

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott! Det har jag gjort. Att sova bra är väldigt viktigt för att man ska må bra. Iallafall det är onsdag och mitt i veckan och jag har fått lite av en sovmorgon idag. Ett kvällspass i veckan gör att man får lite variation på dagarna. Ska fixa iordning min lunch alldeles snart, idag får de bli en grekisk sallad a la sandy. 
 
Igår slog de mig att de börjar bli ljusare ute när jag gick från jobbet, känns så härligt tycker jag när man har ett halvår av mörker men nu går de åt rätt håll. Va bra!
 
Och så här i början av året kan jag inte låta bli att börja smygkolla på resor och börja planera min semester. Kraven för resmålet är, solgaranti, värmegaranti och de måste vara ett nytt ställe som jag inte besökt tidigare. När man inte reser oftare än jag gör och när de kostar en slant vill jag få ut så mycket som möjligt av tiden och pengarna. I år är vi ganska överens om vart vi ska åka. Jag återkommer. 
 
 
" - man ska alltid ta ut bra saker i förskott, det värsta som kan hända är att du varit glad i onödan”.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: