Sandras

Glass

Kategori:

Hej! Min status på förkylningen är fortfarande kliande hals och då får man inte träna. Jättetråkigt faktikst. Jag som va inne i ett flow nu. Jag har spenderat mina dyrbara timmar efter jobbet hos min moster och kusin. Dom bjöd mamma och mig på middag ikväll och trippelsmakglass och kaffe till efterrätt. Tycker så mycket om att vara hos dom bara vi tjejer. 

Jag har funderat lite på de där med vardagslyx. Jag har slutat med att gå och vänta på fredagar hela tiden. Skriv en lista på massa saker som du tycker om att göra. Här är några av mina: bada bubbelbad, dricka ett glas rött vin, lyssna på musik, dansa, inred och trixa hemma, kramas med nära och kära, läsa en tidning, skriva texter och göra inspirerande kollage.

Annars kan ni ju alltid låna grannes hund och gå ut och gå med den om ideérna sviker.. Det jag vill komma fram till är att vi inte ska gå och längta till helgen hela livet, utan låt en svinkall tisdagkväll bli din nya favoritdag. Om du vill. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: