Sandras

Love the life you live, live the life you love

Kategori: Tankar

Hej alla glada! Jag bestämde mig för att åka ut på landet idag så packade ner ner lite pinaler som till exempel ett rött nagellack, handkräm, hörlurar och min kalender, jag skriver allt och inget i min lilla bok, viktiga och högst oviktiga saker. Dersscoden är, tofs, tajts, hood och rosa strumpor.
 
De är ingen hemma här, pappa åker längskidor och mamma jobbar. Bara jag och hunden själva i stora huset. Det bästa är att kylskåpet, frysen och skafferiet är fullt av massa gott så man behöver ju inte gå runt och vara hungrig direkt. 
 
Idag tänker jag göra minsta möjliga, läsa en bok, kolla på nån film och dricka lite te är planen. Inte träna men eventuellt en promenad lite senare. Jag har tränat i stort sätt varje dag den här veckan, söndag - cross tabata, måndag - power kick workout, tisdag - kundalinyoga, onsdag - dans/aerobic och fredag - afroworkout. Jag är verkligen inne i en fas nu och då kör jag bara men ibland, som idag är de så skönt att bara göra ingenting tycker jag. Kanske låter underligt men jag kan på riktigt bli stressad över att inte göra någonting, hur stört är inte de, men man måste tillåta sig själv att faktikst göra de. Att bara chilla. 
 
Hur spnderar du din chillsöndag? 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: