Sandras

Mia på Grötö

Kategori: Tankar

Men hej på er!
 
Har vart lite segbloggad tjej sista dagarna. Har tänkte desto mer och sen är man ju inne i ekorrehjulet i veckorna så dagarna bara springer iväg av sig självt. Har kollat på nya serien med Mia Skäringer ikväll. Väldigt trevligt program måste jag säga och så är hon sjukt rolig oxå. Kunde känna igen mig lite när hon intervjuade Tilde de Paula. Tror att många kan göra de. Bra program iallafall och kolla gärna på play om ni missade! 
 
Idag fick jag sovmorgon till kl 10. Ordnade med lite strulärenden sen gårdagen de första jag gjorde. Hade kunnat sova flera timmar längre när klockan blev morgon men de är bara att kliva upp och göra sig söt. Jag är den som går upp i god tid så man hinner läsa sn och dricka kaffe framför nyhetsmorgon. Ordet stress ska inte finnas i mitt liv. Sen fixar jag gärna ordning lite hemma innan jag kilar iväg. Mitt tips är, om man inte hinner fixa innan jobbet, att plocka och så 10 min varje kväll. De är allt som behövs för att de aldrig ska bli katastofrörigt.  
 
Nu är jag långledig torsdag - söndag. Nice. Helgen i Göteborg är precis vad jag behöver nu. Samla krafter, umgås, skratta, träna och shoppa. Sånt som jag är bra på helt enkelt. Är glad för att jag tog tag i de här nu innan första februari när ubt börjar - för om jag känner mig själv rätt kommer jag va superfokuserad för jag har mycket att lära mig framöver, och då är en weekend bästa uppladdningen. Nästa vecka ska jag ha mitt första möte med min nya ledare! Det ser jag fram emot.
 
 
en god morgon - skulle utan problem kunna äta en cupcake varje dag. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: