Sandras

Legenden

Kategori: Tankar

Ska somna till Legenden. Den är för bra!!

Så dåligt med uppdateringar här hinner inte skriva. Men jag har gjort så mycket trevliga saker sista veckan. Jag mår så bra.

Sen att några av mina bästa vänner är hemma oxå är fantastiskt. I imorn åker jag, Rebecca och Jenny till stan. En heldag i Sthlm. Linda ansluter efter jobbet.

Elin kommer imorn oxå <3 lycka de oxå.

Jag har semester. Därför jag är uppe så sent. Har tittat på film och pysslat med nya saker till lägenheten.

Mamma tog en sista minuten till Grekland, Ixia på Rodhos. Vart där för 10 år sen. Fantastiskt ställe. Hon är värd en till vecka i solen med en väninna.

Jag å andra sidan åker till fjällen på tisdag morgon. Roadtrip med pappa och farmor. Kommer hem på torsdag kväll. Ska bli skönt att sitta i en bil och bara åka iväg. Laddar väskan med Pw skor böcker och godis.

Jenny och ja hade fira-semme-aw i fredags i hamnen. Jättetrevligt :)

Innan vi åker imorn ska jag ut på Pw. Musik och egentid och äta färska jordgubbar till frukost på min balkong.

Sådär de va lite av allt. Nu blir de Legenden. Nattinatt.

De va lite av allt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: