Sandras

Söndag

Kategori: Tankar

Min helg har vart jättebra och gått aldelles för fort. I fredags va det aw som sagt. Kom hem ganska skapligt ändå, träck igång en film när jag kom hem och somnade i soffan. Fantastiskt.

Igår va vart den en vända på stan och sen fixa sig till kvällen. Tjejerna kom vid 18 och vi beställde hemkörning av mat från mat24. Första men långt ifrån sista gången jag gjorde de. Så himla bekvämt. Perfekt.

Vi satt ute på balkongen och pratade hela kvällen, långt in på småtimmarna.

Idag har jag vart på landet. Vädret har ju vart jättefinat! Min faster och farbror kom förbi på deras cyklar så de vart lite fika med dom.

Vi grillade fläskytterfile och gjorde god kall potatissallad till middag och jag har vilat i solen och i skuggan med min bok. Han skriver så fint Kristian Gidlund.

Kvällen spenderades på Arnö hos Ilze som fyllde 16 igår. En skön kväll på deras balkong med familjen får avsluta sönd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: