Sandras

Godmorgon

Kategori: Tankar

Tiden, vart tar du vägen !?

Flytten går bra, nu har jag organiserat och fått i ordning alla kartonger. Slängt, och sparat på vinden. De bästa med flytt är att man får rensa.

Balkongen är underbar. Som ett extra rum. Man trivs på den. Går att sitta här långt in på hösten.

De är lite eko i lägenheten just nu, massor som ska fixas och köpas så att den blir precis så som jag vill ha den. Men en sak i taget allt behöver inte ske igår ;) även om jag helst vill att de ska va så.

Jag har kommit hem från Menorca oxå. Närmare bestämt i söndagsem. Veckan har vart jättebra. Fint hotell, sandstränder, nära havet och varmt. En vecka vid Medelhavet satt fint. Och Menorca är jättefint.

Nu ska jag jobba 5 veckor sen har jag min långa semester. Idag jobbar jag 10.30 - 19 gick upp tidigt för att gå Pw och nu frukost på balkongen förstås.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: